De markt verandert enorm. Als we kijken naar de markt 15 jaar geleden en nu, zit daar een enorm verschil tussen. Dit komt vooral doordat de online markt enorm is gegroeid. Steeds meer bedrijven en consumenten zijn online te vinden. En voor deze online markt zijn ook steeds meer mogelijkheden. Het online shoppen is voor consumenten een stuk makkelijker geworden. Consumenten kunnen vrijwel alles online kopen. Met een paar drukken op de knop is het pakketje al onderweg naar hun huis.

Voor een bedrijf geldt dat wanneer ze een website en webshop hebben, dit een veel groter publiek kan trekken. 80% van de gehele bevolking is namelijk dagelijks online te vinden. Daarbij kan een website niet alleen Nederlandse bezoekers trekken, maar ook buitenlandse. Dit maakt de klantengroep van het bedrijf natuurlijk enorm groot.

Wanneer u ook diensten of producten verleent aan buitenlandse klanten moet u er wel voor zorgen dat uw bedrijf hierop is aangepast. Hierbij kunt u denken aan de bezorgservice, maar ook aan de telefoonservice. Deze services die uw bedrijf levert moeten net zo goed zijn voor de Nederlandse consument als voor de buitenlandse consument. Bij de bezorgservice is het belangrijk dat de producten ‘snel’ geleverd kunnen worden en dat de kosten voor het bezorgen niet te hoog zijn. Voor de telefoonservice geldt dat uw werknemers de buitenlandse consumenten ook goed te woord kunnen staan. Kunt u dit niet binnen of bedrijf realiseren of kost dit u teveel geld? Dan kunt u ook kiezen voor externe telefoniste van Bizziphone. Bij deze telefoonservice krijgt u een eigen telefoniste die zeer professioneel is. Zij leert uw producten kennen en kan daarnaast Engels, Duits, Frans en Nederlands spreken. Hierdoor kunnen ook uw buitenlandse consumenten goed te woord worden gestaan door uw telefoniste.

Zorg er dus voor dat uw services voor elke consument dezelfde kwaliteit hebben!

http://www.bizziphone.com