Elke bedrijf heeft wel eens een periode wanneer het extra druk is. het is natuurlijk belangrijk dat het bedrijf constant bereikbaar is voor haar klanten. Dit kan een zeer moeilijke opgaven zijn. het is mogelijk om een telefoondienst hier voor in te huren, zij kunnen bedrijven helpen met het opnemen van de telefoon. De telefoontjes kunnen dan tussen 08:00 uur en 18:00 uur worden aangenomen namens het bedrijf.

Het bedrijf antwoord-telefoonservice is een bedrijf die organisaties helpt met het opnemen van de telefoon. Het bedrijf is flexibel en passen zich graag aan naar de wensen van verschillende bedrijven. Ze staan klaar voor hun klanten zodra zij niet in de mogelijkheid zijn om de telefoon op te nemen. Zo hoeven bedrijven zich geen zorgen te maken over de inkomende telefoontjes. Als men interesse heeft in een externe telefoniste, kan er al binnen 1 uur een externe telefoniste voor u klaarstaan. De telefoniste informeer zichzelf goed over het bedrijf, zodat zij uw klanten zo goed mogelijk kan helpen. Tevens is het mogelijk dat de telefoniste zich bezig houdt met de agendabeheer binnen het bedrijf. Dit kan veel druk binnen een organisatie weghalen omdat ze zich kunnen focussen op anderen zaken in het bedrijf.

Een telefoonservice biedteen persoonlijke telefoniste aan die al uw oproepen kan beantwoorden. Dit geeft een vertrouwelijke gevoel en zo weten uw klanten niet dat u gebruik maakt van een externe telefoonservice! Tevens beschikken de telefonistes al over enkele jaren werkervaring in soortgelijke functies. Dit geldt ook voor de antwoordservice, u kunt een tijdstip aangeven wanneer u niet beschikbaar bent.

Een antwoord en telefoonservice  zorgt er dus voor dat klanten te woord worden gestaan door een telefoniste . Dit is natuurlijk ideaal wanneer u geen tijd heeft op de telefoon op te nemen. Als u meer interesse heeft over inbound callcenter kunt u informatie vinden op de website van www. antwoordservice-telefoonservice.nl

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/