Een gemiste oproep in een bedrijf kan meer werk kosten dan de telefoon meteen opnemen,. Dit is omdat je dat waarschijnlijk veel terugbel noties hebt en al je klanten weer terug moet bellen. Daarom is het handig om meteen je klanten te wordt te staan, dit zorgt ervoor dat jij meer overzicht hebt en dat de klant niet geïrriteerd raakt. Het meteen opnemen van de telefoon klinkt wel zo makkelijk maar als je druk bezig ben is dit niet altijd mogelijk. Vooral als een bedrijf niet over een telefoniste of een receptie beschikt binnen een organisatie. Gelukkig staat het bedrijf Bizziphone voor vele bedrijven klaar. Zij beschikken over een externe telefoondienst die telefonistes aanbiedt die voor bedrijven de telefoon kunnen opnemen. Elk bedrijf krijgt een telefoniste toegewezen zodat de klanten niet telkens een andere telefoniste aan de telefoon krijgt. Dit werkt ook fijner voor het bedrijf zelf omdat ze dan een band kunnen ontwikkelen. Het bedrijf werkt enkel met fulltime medewerkers die minimaal 4 jaar ervaring hebben in het onderhouden van klantcontact. Jouw telefoniste weet dus hoe ze de klanten te woord moet staan en zorgt voor een persoonlijke afhandeling. Tevens wordt er na elke gesprek een verslag gestuurd naar het bedrijf zodat zij op de hoogte zijn van het gesprek en uit het verslag kunnen welke acties nog moeten gebeuren. De telefoonservice van het bedrijf Bizziphone staat gedurende de dag voor haar klanten klaar. Ze kunnen de telefoon opnemen en de agendaplanning overnemen van het bedrijf zodat de werknemers zich kunnen focussen op de kwaliteit van hun werk. Vele werknemers vinden het fijn dat ze niet meer worden afgeleid door de telefoon en gerust door kunnen gaan met hun werkzaamheden binnen de organisatie. Tevens worden de klanten op een professionele wijze te woord gestaan en dit kan ook voor een betere imago zorgen. Meer informatie over een telefoonservice is te vinden op de website van Bizziphone: www.bizziphone.nl. |
http://www.bizziphone.nl/ |