Data is de sleutel naar succes voor uw bedrijf en middels API Management kunt u zichzelf hiervan verzekeren. API’s bestaan er in diverse varianten en zijn door uzelf eenvoudig te implementeren. In hoeverre u de API’s open wilt stellen, dat is afhankelijk van uzelf. API Management zorgt ervoor dat u derde partijen en platformen toegang geeft om data te lezen en te communiceren. Dit betekent dat u in een interessant systeem komt, waarbij u doorlopend kunt monitoren en toegang heeft tot veel meer nuttige data. Zo krijgt u meer mogelijkheden om real-time uw website te optimaliseren.

API Management mixen met Kentico CMS

Heeft u uw eigen platform aangestuurd met API Management, dan zijn er tal van mogelijkheden in combinatie met Kentico CMS. Kentico CMS is een allround en volledig ontwikkelde marketingomgeving. Hierin is rekening gehouden met alle facetten van de marketing en u hoeft als bedrijf enkel nog een personalisatie te implementeren. Contentblokken, widgets en extra functies zijn allemaal al ontworpen en hoeven alleen nog te worden aangepast op uw persoonlijke voorkeur. Middels A/B testen en directe mogelijkheden kunt u volledig vrijuit de weg richting een verhoging van de conversie bewerkstelligen. Met de waardevolle data vanuit API Management heeft uw platform talloze kansen. Over deze kansen vertelt Datacon u graag meer.

Een all-in concept voor uw platform

Hecht u behoefte aan het snel kunnen schakelen, marketinguitingen direct implementeren en aanpassen wanneer conversie achterblijft? In de oude situatie kost de ontwikkeling van een nieuw platform of nieuwe invulling veel tijd, maar met de toegankelijke functionaliteiten van Kentico CMS heeft u directe opties om te sleutelen aan uw platform. Vanuit uw API Management worden de uitingen ondersteund met harde data, waardoor de conversie wel moet groeien. Bent u benieuwd naar deze mogelijkheden? Die vindt u bij Datacon, jarenlang ervaren met zowel API Management als het Kentico CMS-systeem.